27
Jun
08

Nu mai am tigari.Si nici nu fumez:wink:


Am fost aseara la concert Cargo in Piata Constitutiei cu doi foarte buni prieteni(sunt implicati in proiectul Party Viss cu Playlist Dumnezeiesc). Trebuie sa marturisesc ca nu prea stiam la ce sa ma astept, Cargo nefiind in playlistul meu… Am baut bere, am ascultat, am dat din cap si am deliberat: sunt buni baietii astia, mai ales pe partea instrumentala sunt total pe gustul meu. O alta impresie pe care vreau sa o impartasesc: Adrian Barar m-a speriat…arata scary pe scena!


Ah, si sa nu uit, Nu mai am tigari! Dar am bucati de bebe!!!

4 Responses to “Nu mai am tigari.Si nici nu fumez:wink:”


  1. 1 Anonymous
    June 27, 2008 at 10:04 am

    n-ai zis cum te bataiai cu mine pe umeri pe melodie … si cum eram eu frenetica si cum suntem acum mahmuri :))) CARGO ROCKS 4EVER!!!!!!!!!! :X:X:Xps: pe tine o sa te sperie mereu barar iar eu o sa ma uit mereu doar la igrisan :P“Noapte crunta de betie/Pana-n zori de zi sa fie”

  2. 2 Alex
    June 27, 2008 at 10:06 am

    Eu? mahmur? hehe…it’s gonna take a whole lot booze to give me a hangover.

  3. 3 Dans les yeux d'Émilie
    June 27, 2008 at 1:27 pm

    camarade, pozele cu dumneata sunt la conservat pana saptamana viitoare, cand o sa ma reintorc la marea mea iubire: patul de la gr. pana una alta, poate vii diseara la noaptea institutelor culturale.

  4. 4 octv
    June 27, 2008 at 9:46 pm

    nununununu. tricou’ ăla, pe solistu’ ăla … nununu.


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


