01
Jul
08

Celebrul Crab de la Chitila

Desi numele titlului poate incita la numeroase speculatii despre subiectul acestui post, trebuie sa va dezamagesc si sa va spun ca azi am fost la Selgros si mi-am luat absinth…asa ca nimic din ce scriu acum nu are legatura cu realitatea…de fapt nimic nu s-a schimbat. Am fost la BK, si am mancat 3x whooper cu onion rings.. Ma consider un animal pt ca am putut sa mananc imensitatea aia de burger, ce mai, am stofa de american. Pentru ca niciun european sanatos la cap, si la stomac nu va putea manca atata la o singura masa.
Pot sa spun ca vacanta functioneaza, sunt mai obosit ca niciodata, mai fericit ca niciodata si, cel mai important, mai ocupat decat niciodata.
Iubesc vacanta, pentru ca orele trec mai greu, luminile de la semafor sunt mereu verzi(asemenea absinthului) si zilele trec ca un vant molcom: usor si pe nesimtite.
Ah, si am impresia ca Absinthu asta e facut din bucati de bebe distilate, asta ar fi cu adevarat senzational!
Poate voi vorbi in viitor despre celebrul crab de la chitila, poate nu, only time can tell(and me).

0 Responses to “Celebrul Crab de la Chitila”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


