26
Jul
08

Gods of Rock

Am realizat acum 5 minute ca exista unele formatii pe care eu niciodata nu mi le-am inchipuit cantand melodiile lor. Nu cred ca ati inteles asa ca exemplific: Sunt unele formatii precum Led Zeppelin, Deep Purple, Pink Floyd sau Queen(cred ca de fapt doar astea sunt) ale caror melodii imi par de origine nepamanteasca, de parca reteta conceperii lor a existat de la inceputul lumii, si formatiile astea au facut ceva diferit de muzica. Pot asemana asta cu Biblia despre care se poate spune ca e mai mult decat o carte…asa si melodii precum Kashmir sau Bohemian Rhapsody. Am vazut de curand Stairway to Heaven pe VH1 cantata live de Led Zeppelin si nu parea ok…parca original nu ei canta melodia, melodia exista si ei doar o interpreteaza.
Genul asta de melodii, sa le zicem evanghelice(groaznica alegere de cuvinte)…sunt mai mult decat muzica, sunt fiecare stari de spirit independente…care pot influenta pe oricine, sa ii linisteasca pe oameni…sa ii chilluiasca…Be chill people, agentul G va vegheaza.

5 Responses to “Gods of Rock”


  1. 2 Anonymous
    August 6, 2008 at 8:29 am

    adevarat graiesti…din pacate ei nu pot trai vesnic dar melodiile lor dainuiesc peste veacuri atata timp cat exista oameni ca noi care sa le asculte,sa le savureze,sa le cante,sa le traiasca…. cui sa-i multumim ca ne-a trimis pe lume asemenea “zeitati”?!ps:stii ca sunt eu ;))

  2. 3 octv
    August 15, 2008 at 3:01 pm

    cre’ că a lu’ Led e “Cashmere”, nu Kashmir. Oricum, linia melodică a luat-o P. Diddy, sau Puff Daddy sau Puffy Puff ăla şi a făcut coloana sonoră de la Godzila. Mă-nşel?

  3. 4 Alex
    August 15, 2008 at 3:10 pm

    hmm…nu te inseli, Tata Puf a luat chitara din melodie si a pus-o pe fundalul melodiei sale. Insa, te inseli cu denumirea, I wiki’ed it si zice ca se numeste Kashmir:P

  4. 5 Zapacita
    April 23, 2009 at 2:32 pm

    doar ca nu a luat chitara si a pus-o in melodia lui….jimmy page chiar a cantat la chitara in piesa lu puffi
    least metal moment-intr-un top vh1 :))


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


