12
Oct
09

534828

Observ ca blogging-ul este pentru mine ceva sezonier, ca o vara petrecuta in Spania la capsuni…il fac, scriu 5…6 posturi, ma plictisesc, fac pauza un an, mai scriu nitel, iar pauza…si acum din nou. Eh, e blogul meu, sunt bucatile mele de bebe si scriu cand vreau.:)
Ma tot uit de vreo doua luni la ultimele posturi si sincer nu stiam cum sa egalez asa un nivel de…fail-itate. Adica #1 am pus o melodie a lui Chirila (nu spun de ce ma deranjaza…s-a vorbit prea mult, nu imi place si gata) si #2 reclama la Maiart…stiu, am pus-o ca o favoare, dar daca tot am pus-o de ce nu si google ads…sa facem bani meseee!!!
In fine, trec peste asta pentru ca am dat “log in” pe blog cu un alt scop:
In primul rand, dupa modelul fetelor de la apPRentice.ro cu rubrica lor: Ce-am vazut si ce-am pierdut, voi spune ce am vazut azi la QS World Grad School Tour – Bucharest si acum imi doresc sa fi ratat.
Mi-au facut o impresie buna de la inceput, deoarece a trebuit sa stau la o coada maricica spre un birou unde mi-au facut un ecuson in stilul etichetelor pe care le pune bunica pe borcanele de muraturi, insa in loc sa scrie “Castraveti in otet”, m-au numit: 534828(ca la parnaie).
Tarabele – pardon, standurile erau luate cu asalt de studenti dornici de un masterat in strainatate, care puneau intrebari destepte cum ar fi: “care este atributia dumneavoastra?” iar atmosfera generala fluctua in mintea mea intre cea din Piata Rahova si clubul Revenge (mai ales din cauza caldurii).
Dupa 15 minute de nervi am plecat pentru ca oricum, cele mai bune informatii tot de pe net le ei…sau cu un mail trimis la universitatea care te intereseaza.
Oricum, experienta asta m-a facut sa ma gandesc la alta chestie haioasa pe care am citit-o in manualul de instalare al unei placi video care spunea ceva de genul: “instalati driverele de pe CD-ul furnizat cu placa intrucat sunt mai noi decat cele gasite pe internet”… si intrebarea mea este: PE CE LUME!?!?! La fel si cu targurile astea…de ce se inghesuie lumea cand tot ce ai nevoie e pe net…eu astept prin posta pliante cu informatii de la doua facultati, cerute pe net…fara sa ma duc la targul de masterate la kilogram de la Intercontinental.
Ma rog, nu sunt asa de scandalizat cum par din ce am scris mai sus dar na, daca ziceam ca ma deranja doar putin, nu mai avea sens sa scriu pe blog…si il lasam in paragina in continuare…
Ah, si titlul e pus la nimereala, ca am vazut ca nu pusesem unul…si asta mi-a venit in minte…
0 Responses to “534828”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


