13
Oct
09

Don’t forget to breathe

De-a lungul timpului am incercat diferite chestii: am scris poezii satanice, am inceput 100+ povesti, am inceput un blog; dar parca niciuna nu mi-a adus satisfactia dorita. Nu am reusit sa las ceva memorabil…cel putin nu inca.
Ma gandeam azi ca vreau sa joc intr-un film, un thriller sau un horror…vreau sa imi pun in valoare privirea de psihopat, privire ce imi iese de fiecare data in poze.
Mihai imi zice mereu ca ii e frica de mine cand ma vede in poze; mi-a zis ca desi atunci cand apasa pe declansator par normal, in poza, invariabil arat ca Javier Bardem in No country for old men…cu butelia intr-o mana si o moneda argintie in cealalta, gata sa decid daca vei trai sau nu.
Ma vad jucand in Shining, cu ochii bulbucati prin usa sparta de topor, soptind dement: “Here’s Alex!”
Vreau sa fiu dezaxatul care ii face pe spectatori sa tremure in scaunele de cinematograf, sa se inece cu pop-corn sau sa isi bage paiul de la cola in ochi ca sa nu ma mai vada.
Ce vreau sa spun eu este ca s-ar putea sa am un talent innascut…de ce sa nu incerc sa il folosesc?
12 Responses to “Don’t forget to breathe”


  1. 1 blogdedoulfe
    October 13, 2009 at 9:23 pm

    Fa-ti freza ca Bardem in film si pozeaza-te. Cu ocazia asta schimbi si poza aia de Eldritch de la profil.

  2. 2 Iulia
    October 13, 2009 at 9:24 pm

    te si vad: psihopatul care-si intreaba obsesiv consoarta in timp ce-o cioparteste “ce ai cu mine?”=)))

  3. 3 Alex
    October 13, 2009 at 9:28 pm

    @doulfe: pai trebuie sa mai imi creasca putin parul…si de unde fac rost de o butelie?
    @Iulia: ma citesti ca pe o carte deschisa:))

  4. 4 Rere
    October 14, 2009 at 6:20 pm

    Eu imi aduc aminte de poeziile alea:)) am uitat cum se numea blogul in schimb;))
    And horror..neah..u wouldn’t scare a fly:-“

  5. 5 Alex
    October 14, 2009 at 6:24 pm

    era http://www.alecsz.blogspot.com dar acum lucrez la transferarea amandurora pe wordpress, ca e mai fain:D

  6. 6 Миша
    October 16, 2009 at 6:46 pm

    i laf pie

  7. 7 Alex
    October 16, 2009 at 6:48 pm

    teh pie is a lie!

  8. 8 Sabina
    October 16, 2009 at 11:44 pm

    scoate poza de eldritch

  9. November 2, 2010 at 4:23 pm

    al naibii nu schimbai poza cand eu iti ziceam :)) altfel, te executi imediat >:P


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


