12
Jan
10

Intai sa scap de leapsa

Voi trece mai repede peste chestia asta pentru ca in primul rand nu prea imi plac (si nu ma pricep) si in al doilea rand pentru a face loc unui post mult mai interesant (parerea mea):

Nu cred ca am fost niciodata scos la o cafea, si nu cred ca e din cauza ca sunt baiat si eu ar trebui sa scot fetele la cafea, ci pentru ca de obicei sunt scos si scot la bere.
Daca totusi luam invitatia ca fiind generala si nu se referea neaaparat la bautura facuta din boabe de cafea, atunci na, e ok.
Sa vedem cu cele 3 lucruri:
#1 vorbesc mult, vorbesc sa compensez pentru interlocutor care nu vorbeste mult, vorbesc oricum mult. Se trage de la faptul ca in copilarie eram timid si nu ziceam multe…unora le place, altora nu…sunt de acord ca decat sa spui tampenii mai bine taci, dar eu nu respect regula:))
#2 am cativa prieteni exact ca in Seinfeld, cu care ma cert, ma impac, ma injur, dar la sfarsitul zilei tot cu ei ajung sa ma vad…asa ca vei auzi multe despre ei.
#3 nu sunt mare fan cluburi desi am mers destul anul asta, prefer o pizza sau o cafea asa ca sa nu te miri daca merg intr-un club si dorm pe mine toata seara. (un pont, da-mi o bere, ma trezeste instant):))
sper sa fie acceptabil…nu pasez nimanui stafeta pentru ca doar doua persoane ma citesc si ele au primit-o deja:P(astept sa fiu contrazis)
edit: leapsa consta in: 3 lucruri pe care ar fi bine sa le stii despre mine înainte sa ma inviti la o cafea
0 Responses to “Intai sa scap de leapsa”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


