10
Mar
10

The sun will shine again

Pink Floyd, A Clockwork Orange si na ca s-a facut 4.15…ca in vremurile bune. Inca 45 de minute si e iar ora aia blestemata la care se ajungea de fiecare data cand dadeam un poker, wist, MTG sau Starcraft cu baietii.

Imi place melodia asta. Mi-a dat-o Mihai acum un an si mi-a spus ca e deosebita pentru ca la un an dupa ce le-o da oamenilor acestia o redescopera si se indragostesc de ea. Recunosc spre rusinea mea ca nu am ascultat-o deloc pana acum.:))
Se numeste Bran Van 3000 – Drinking in LA si suna a hausareala minimalista dupa nume, dar e faina, serios(mai putin Sabina, nu o asculta, stiu ca nu o sa iti placa):))
Mai fumez o tigara si ma culc, complet indiferent fata de tema la care nu m-am gandit si maine trebuie sa o propun la tutoriatul de licenta…saptamana trecuta nu aveam coordonator, acum am doi posibili:D
N-am avut o zi extraordinara, nici nu o sa urmeze altele mai bune, poate previziunea pt weekend sa fie mai ok, dar nu bag mana in foc inca.
Si daca tot fac paralele la vreme, mi-am adus aminte ca eu am inceput blogul ca “Alex, meteorologul de serviciu” asa ca ia sa spun cateva litere despre vreme: WTF?
Serios!? Zapada, frig? Nu mai vreau! Stiu ca toata lumea se plange dar e datoria mea sa fiu solidar cu ei si sa ma plang la unison cu ei. Nu vreau vara, vreau primavara…vreau racoare, vreau vant dar asociat cu soare, nu cu mocirla si raceala!
Cred ca o sa incep sa scriu mai des pe blog, ma mai descarc…si stiu ca numai vreo 2-3 persoane citesc, nu-i bai.:))
apropo, era 4.15 cand m-am apucat de scris, nu mai modific inceputul postului ca prea se apropie de ora blestemata si trebuie sa rescriu:))
0 Responses to “The sun will shine again”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


