11
Apr
10

Ca un balon


Dupa un breinstorming de 2 minute cu mine insumi am gasit analogia perfecta: sunt un balon. Un balon umflat dar dezlegat la capat. Si desi iese aerul mereu, balonul nu se desumfla niciodata.
Acum sa explic ca m-am bagat si pe mine oarecum in ceata.
Ce vreau sa spun e ca eu nu pot sa imi impartasesc cele mai adanci, dar si superficiale dureri. Nu pot sa fac asta pe blog. Balonul este acea bariera care nu lasa aerul (gandurile mele) sa se imprastie in atmosfera. Decat printr-un loc: la gura balonului…pe acolo iese tot aerul…acolo sunt pozitionati de mine strategic prietenii apropiati. Ei trebuie sa suporte toate problemele mele.
Si imi pare rau de asta dar de fiecare data cand vreau sa ridic povara de pe ei, si vreau sa scriu ceva de “corazon” pe blog, ma lovesc de o intrebare: ce sens are? Ce sens are daca stie gicu sau ticu, doi insi care nu ma cunosc ca eu sufar sau ca sunt fericit.
Ma rog, asta cu fericitul e altceva. E mult mai usor sa scrii cand esti fericit. Cand esti fericit nu te gandesti: “Bai, sunt fericit, ce dracu sa fac? Ia sa scriu pe blog, poate imi spune cineva cum sa trec peste!” Nu, cand esti fericit te lauzi, nu cauti solutii.
Cand esti trist cam cauti solutii, sau mai bine zis, vrei sa vezi cum privesc altii problema ta…sau poate crezi ca devine o povara mai mica daca stie toata lumea. Si eu fac exact asta, dar ma limitez la cativa prieteni…
Scriu postul asta pentru ca cred ca e a 100 oara cand vreau sa scriu despre ce ma supara, si nu pot. Asa ca am zis sa scriu despre the next best thing…de ce nu pot sa scriu despre ce ma supara pe blog:))
Nu ma intelegeti gresit, ii pretuiesc pe cei care ma citesc din cand in cand (mai ales ala din Plano, Texas – nu stiu cine esti dar vreau sa te cunosc:))) dar nu vad niciun sens in a-mi impartasi problemele cu voi…
Poate si pentru ca pana apucati voi sa cititi imi trece si tot ce o sa reusiti sa faceti e sa imi aduceti aminte din nou…habar n-am.
Oana incearca sa fie Zen…eu sunt contra-zen anul asta…si cam atat de adanc o sa va las sa intrati in “sufletul” meu. Cel putin in postul asta, sunt faimos pentru schimbarile mele de opinie:))
ps. nu cred ca pot sa sparg balonul…si nu cred ca vreau

1 Response to “Ca un balon”


  1. November 1, 2010 at 5:32 am

    Zen all the way baby! :D


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


