16
Apr
10

Fara retardati la concerte(cum fu la Travka)

Ieri la Travka a fost fain dar m-a cam enervat publicul.
Tin sa incep cu o constatare trista: cand ii vedeam pe toti cum se impingeau, in mintea mea s-a infiripat imediat ideea ca trebuie sa scriu pe blog de asta. Nu ca trebuie sa ii bat, sau sa nu mai merg la concerte, ci sa scriu pe BLOG. Mi se pare cam trist, cam passive agressive si cam geekish.
In fine totusi o sa purced spre a va povesti cum fu aseara la Travka in Silver Church, din punctul de vedere al unui om care vrea sa asculte un concert fara sa fie ars cu tigara sau impins din toate directiile.
Era plin, foarte plin, astia nu mai concertasera din 2008. Se despartisera chiar – iar ieri au avut relansarea (in aceeasi formula).
Formatia a intarziat, ca majoritatea trupelor din Romania, aproape o ora. Eh, am zis ca nu e asa mare lucru, la o adica aveau si motive…coada inca era afara, pana la Eroilor, ora scrisa pe Last.FM era gresita(10 in loc de 9)…am acceptat pana si motivul dat de bulletproof…solistul (mai excentric din fire, cica) nu iese decat daca aude publicul cum ii cheama.
Au iesit, au inceput sa cante, lumea in extaz, coate in gura, pustani beti….aici ma opresc putin sa dezvolt:
Nu m-am simtit niciodata mai de acord cu legea de a nu da alcool minorilor. Pentru ca minorii vin la un concert de indie-alternative se imbata inainte sa inceapa spectacolul…si fac pogo…POGO…pe indie…WTF, si au tricou cu Pink Floyd. De ce??
Lasati emo-ii sa vina la mine, macar aia stau dracu’ locului si nu imi sar mie pe picioare(plus ca poate se mai imputineaza pan la sfarsitul spectacolului:-“)
Oricum, deja dupa a doua piesa imi faceam o lista cu piesele pe care nu vreau sa le cante pt ca nu o sa ies de acolo in viata:))
Travka a cantat fain rau… 25 de piese, cateva noi…mi-a placut. Mi-a mai placut ca erau fericiti, cantau cu placere si se pare ca nu au revenit in formatie doar pentru a mai castiga niste bani. (nu cred oricum ca o fac neaaparat pt bani)
Alexei, chitaristul e simpatic, in pauza toti erau in culise in afara de el care topaia pe scena, imi plac oamenii fericiti:P
Ah si cat dansa asta, o tipa de langa mine se intoarce la prietena ei si zice: “mega-tare” expresie care ma amuza intotdeauna. Apoi mai zice “e in mare fel concertul asta”…am inceput sa rad:)) Ce formule inventive de a descrie un concert…eu zic ca a fost fain:P foarte fain:P
Spre sfarsit au cantat melodii mai chill, s-au potolit si hoardele de teens din spatele meu, am si uitat de nervi…pana la final cand a plecat de pe scena si noi toti am inceput sa strigam “Bis!”- dar tare…rasuna toata sala…si dupa 10 minute de asteptare………incepe muzica din club…nu s-au mai intors…pacat, mai aveau cateva melodii foarte faine pe care nu le-au cantat.
In concluzie mi-a placut…dar mi-a reamintit de ce nu prea merg eu la concerte si meciuri…nu sunt atat de entuziasmat incat sa ma imping cu toata lumea pe acolo. Si e pacat ca in afara de muzica clasica si alde Cohen, mai imi plac si alte trupe…mai vioaie.
Ma intrebam daca pentru asta sunt locurile mai scumpe la concerte: sa scapi de gloata insetata de sange si sa urmaresti un concert in conditii mai linistite. Dar in Silver Church nu au bilete mai scumpe…meh, poate e problema mea ca nu sunt destul de entuziasmat de chestii…sper ca ma vindec pana la AC/DC:D
Am gasit un video simpatic:

Si in loc sa pun una din melodiile cantate aseara, o sa pun marea absenta, strigata de public pentru bis…am ramas cu buza umflata…e chiar faina

0 Responses to “Fara retardati la concerte(cum fu la Travka)”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


