19
Apr
10

Giving up?

Sunt oare singurul caruia i se pare ca e mai usor sa traga de o chestie in loc sa renunte? Sau stai sa reformulez: sunt singurul care prefera sa traga de o chestie in loc sa ii dea drumul?

Cred ca in interiorul meu sunt doua chestii distincte pe care vreau sa le ating cu postul asta, dar in stilul caracteristic mine, nu o sa le numesc, ca deh, nu imi place sa scriu chestii intime pe blog:D

Stiu ca ma trag din taica-miu, om reticent la schimbari, fie ele schimbarea bateriei de la dus sau chestii mai importante care se pare ca nu mi le aduc aminte in momentul asta. Asta ma face si pe mine fooaaarte comod, si (unii ar spune) lenes. Nu ma intelegeti gresit, nu ma complac in starea asta, ma lupt cu ea zi de zi. Eh, dar uneori, cand ma apasa multe lucruri tind sa vreau sa ma pun in pozitia fetala(referinta ascunsa la denumirea blogului) si sa opresc timpul, sa opresc schimbarea, sa stau in loc. Nu cred ca e comoditate, nu stiu daca e frica…
Intr-un blocaj d-asta sunt eu anul asta, si ma gandesc ca daca stau nemiscat, trece, aidoma unui urs carpatin, polar sau panda, dupa preferinte.

Problema e ca se cam strang toate termenele in jurul meu, 26 aprilie e dupa colt: o data care credeam ca nu o sa mai vina niciodata…Parca au trecut 2 ani din ianuarie pana acu, si mai sunt 20 de ani pana in 2011.
E destul de personal ce am scris, nu are o legatura extraordinara cu primul paragraf, dar deh, m-am lasat purtat de ganduri, si am aberat nitel, cat sa adorm mai linistit in seara asta in minunatul pat pe care nu l-am infatat nici pana acum…promit ca nu  vede colt de cuvertura saptamana asta…doar sunt blocat…between a rock and a hard place perhaps…o scuza buna sa bag un video The Sisters of Mercy pe blog, sa ma caute si pe mine lumea pe google:))

5 Responses to “Giving up?”


  1. 1 Sabina
    April 19, 2010 at 11:31 pm

    all the sisters searches are belong to me!!!

  2. 2 Iulia
    April 20, 2010 at 2:34 pm

    mm, te inteleg prea bine, nu de alta, dar am si eu deadline la 3 proiecte masive pe la inceputul lui mai.:(

    in rest imi place in mod deosebit ca Sabina devine tot mai coerenta in scris=))) >:D<

  3. 3 Alex
    April 20, 2010 at 4:22 pm

    Ce imi place mie Iulia ca tu esti cea mai fidela cititoare a mea:D nu trebuie sa iti dau linkul sau sa ma rog de tine sa citesti:P
    In plus, iti urez si tie bafta la proiectele masive:P
    Ah, si Sabina e asa de la norul de cenusa…she’s becoming madz, madz i tellz ya!=))

  4. 4 mircea
    April 20, 2010 at 6:00 pm

    taaaaaaaci bai si adu desfacatorul de bere ;)

  5. 5 Iulia
    April 20, 2010 at 6:51 pm

    pai nu asa se comporta fanele stalkere?:-” devin dublu clickuitoare pe linkurile de la statusurile victimelor in perioadele cand ar trebui sa citeasca/scrie pt scoala:-< in legatura cu cenusa aia- eu sincer ma bucur ca a gasit in sfarsit si Sabina ceva ce o ia O:-)


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


