14
Jun
10

Mixtape-ing

Cine oare mai are un casetofon prin casa pentru a aprecia un mixtape facut ca la carte? Recunosc ca si eu mi-am amintit de mixtapes de curand, vazand un episod din Lost. Si mi se pare un cadou atat de fain pe care sa il daruiesti cuiva. Ma gandeam cat de complexa e munca de a face un mixtape: Sa zicem ca il faci pentru o fata de care iti place. Trebuie sa te gandesti la o gramada de lucruri:

– pui melodii pe care le stie?

– pui melodiile tale preferate?

– pui melodiile ei preferate?

– daca pui si preferatele ei si preferatele tale, in ce ordine le aranjezi?

Si aici ai mai multe variante. Fiind o caseta, melodiile pe care le va asculta cel mai des sunt primele de pe cele doua fete. Pui o melodie de dansat? Sau pui o balada? Sau melodia pe care v-ati sarutat prima oara?

Eu ma gandesc asa…pui o melodie de dans – o preferata de-a ei pentru a o va face sa zambeasca, sa danseze singura in camera cat se gandeste la tine, iar dupa, o balada romantica – ceva ales de tine, cu versuri ce ii spun exact ce simti pentru ea.

Restul melodiilor o vor purta intr-o calatorie “down Memory Lane”.

Ultima melodie de pe fiecare parte trebuie sa fie ceva drag ei, sa asculte pana la sfarsit cu placere.

Ah, si regula principala a mixtape-urilor: Trebuie sa pui muzica din anii 80! (exceptiile sunt totusi acceptate)

Astea zic eu ca sunt regulile de baza pe care ni le-ar preda profesorii la scoala de mixtape-ing. Restul depinde de intuitie si o multime de sentimente pe care nu le poti interpreta folosind doar creierul.

E greu sa faci un mixtape fara un destinatar asa ca mixtape-ul meu este pentru voi toti si reprezinta melodii pe care le ascult cu placere de fiecare si pe care sper sa le apreciati si voi. Click pe caseta pentru a accesa sectiunea mixtape, pe care o voi actualiza relativ frecvent:)

Si cine vrea sa mai citeasca cate ceva despre “The lost art of mixtape-ing”, am gasit un articol foarte frumos, scris de Neil Chanch­lani aici. Enjoy!

4 Responses to “Mixtape-ing”


  1. 1 mircea
    June 14, 2010 at 8:35 pm

    te gandeai la Sabina cand ai scris asta ? :))

  2. June 14, 2010 at 11:49 pm

    Bai, sunt de acord cu tine. I remember a time cand faceam schimb cu niste prieteni nu de mixtapes, ci ne inregistram vorbind diverse chestii. Era pretty fun. Dar da, si mixtapes rocked. Imi faci si mie un mixtape?


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


