23
Jun
10

End of an Era

Eu am nevoie de cateva zile inainte de a scrie despre ceva. Nu stiu daca asa fac toti, probabil ca nu. Deja am vazut cateva insemnari despre evenimentul ce tocmai a trecut. Ma refer la finalul facultatii, ma refer la un post pe care vreau sa il scriu de o saptamana. Cred ca as putea sa invoc o seama de motive pentru care am amanat. Insa sapand mai mult si mai mult, parca ajung la concluzia ca nici macar nevoia mea de a lasa cateva zile pentru a mi se sedimenta ideile nu se aplica acum.

Si atunci de ce am asteptat atat? Pentru ca sunt usor coplesit de ceea ce s-a intamplat. 15 ani de invatamant s-au terminat subit iar acum, nimeni nu imi va mai spune ce sa fac si cum sa fac pentru a trece in urmatorul an de scoala generala/liceu/facultate.

Sunt convins ca ma voi descurca foarte bine, si ca este doar o stare trecatoare, dar vai ce stare. Pentru ca sunt oarecum obligat sa ma gandesc la ce voi face in viitor. Si ar fi prima oara cand incerc sa fac asta.

Dar in fine, cateva vorbe despre FCRP, din punctul meu de vedere:

Nu am tratat cu mare seriozitate facultatea asta.

Adica, majoritatea se plangeau de note, profesori, cantina, sali… si poate ca si eu din cand in cand, dar atitudinea mea generala era una de nepasare. Singurul element pe care il luam in considerare erau colegii. Ei ma faceau sa vin la facultate, ei ma faceau sa trec fiecare examen…in fine, si orgoliul meu a avut o influenta masurabila.

Si am mai gasit o gramada de oameni ca mine, cu care m-am distrat si mi-am petrecut zilele studentiei cu zambetul pe buze.

Daca trebuie sa gasesc o fraza care sa imi caracterizeze perfect cei 3 ani de facultate:

De fiecare data cand incerc sa imi amintesc ceva ce are legatura cu FCRP, 10000 de alte amintiri navalesc si ma coplesesc. A fost ca un roller coaster foarte lung, pe care l-am parcurs in 3 ani. Asta daca imi permiteti cliseul.:))

Nu mai stiu ce sa mai scriu, se pare ca inconstient incerc sa ma insel ca nu s-a terminat, iar postul asta nu are absolut niciun sens. Dar s-a terminat si daca totul va merge bine, va invit in cativa ani la o bere in bar la mine:P

Merci Cora pentru gramada asta de amintiri!

6 Responses to “End of an Era”


  1. 1 Ryan Stiles
    June 23, 2010 at 5:52 pm

    Asa este :)

  2. June 23, 2010 at 11:36 pm

    Alex, imi place cum ai scris si iti sunt in asentiment. Ai fost un coleg de noata 10.(daca imi permiti cliseul):))

    Si mie mi-a placut facultatea. Exceptii sunt putine. In mare, nu vroiam sa fac nimic, iar facultatea asta mi-a satisfacut placerea de a gusta putin din toate. Profesori, colegi, viata de camin, cantina, etc

  3. June 24, 2010 at 3:26 pm

    Iti tin pumnii sa mearga totul bine si sa revedem peste ani ‘gramada de amintiri’ in barul tau :)


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


