28
Jun
10

Smoooke on the water!

Toate multumirile se duc catre Catalin Georgescu, un adevarat artist, autor al acestei fotografii minunate!

Nu v-ati obisnuit deja? Titlul nu prea are legatura cu subiectul si este intotdeauna in engleza. That’s just how I roll!

Am realizat ca datorita unor kurci fete – trei la numar – imi tot amintesc ce am facut acum un an. Credeti-ma ca am stat cateva minute sa reformulez dar nu stiu cum. Asa ca voi detalia in paragraful urmator:

Acum un an, in jurul datei de 4 iunie am capatat acces intr-unaUNUL (ok, imi pare rau:))) din cele mai exclusiviste grupuri din facultate. De fapt, am fost luat in probe pe 21 mai, de Sf. Costi. Este vorba de grupul BRBOENE. Probele pe care a trebuit sa le dau prefer sa le las ingropate in negura vremii. Tortura e putin spus.:))

Insa de atunci am ramas legat de ele intr-un mod sau altul, si pot spune ca sunt fantastice, geniale, extraordinare, suprarealiste, dubioase, TOT! Si daca din liceu am ramas cu o singura prietena, la fel, cu ele stiu ca o sa ma conversez si la 60 de ani. Eh, asta daca o sa mai traiasca – sunt mai mari ca mine;))

Si de ce m-am hotarat sa scriu despre ele inaintea incendiarului articol despre CUCUland, pe care il pregatesc de zor? De ce am dat prioritate acestui post? Pentru ca azi e ziua lu’ Onuk si deja observ un trend. Cand e un eveniment major precum acesta, si mai important, eveniment pe care l-am prins si anul trecut, incep sa am flashback-uri cu ce faceam 365 days ago. Carevasazica ziua Madamei Iulia a fost inainte de a merge la Pietrosicuta. Acolo, cunoscand-o mai bine pentru prima oara, i-am urat un intarziat “La Multi Ani!”. La Pietro eram cand a murit MJ. Cand am venit de acolo, a fost ziua Onukului, si asa mai departe. Si imi place ca anul asta reusesc sa “tes amintiri” la fel de placute cu ele si nu numai.

Si…sa imi ne traiasca…o mie de ani, ca faraonii. Ca merita!:D

12 Responses to “Smoooke on the water!”


  1. 1 Br
    June 28, 2010 at 6:07 pm

    Cred ca Bo o sa aiba ceva de zis cu privire la: “intr-una din cele mai exclusiviste grupuri din facultate”. Ceva nu se leaga :-?

  2. June 28, 2010 at 6:10 pm

    :* :* :* :* –> unu-i pt tine, restu-s pt fete!

    Va pupa Onuk si se simte flatat ca e si el inclus in grupul asta frumos de exclusivist!
    Si mie-mi place sa ma gandesc ce faceam acum un an si sunt asa de bucuroasa cand imi dau seama ca faceam ceva asa de diferit, dar la fel de frumos si de voios!

    Mi-e tare dor de voi toti si de FCRP si de Bucuresti! O sa revin eu, dar inca n-am terminat cu plimbatul!

    Bafta la licenta, dragule! :”>

    • 5 Br
      June 28, 2010 at 6:19 pm

      Muuuuulti ani traiaaaaascaaaa, muuuuuuulti aaaani traiaaaaascaaa, laaaaaaaaaaaaaaaaaa muuuuuuuuuuuuuuuuuulti aaaaaaaaaaaaaaaaaani!
      Muuuuulti ani traiaaaaascaaaa, muuuuuuulti aaaani traiaaaaascaaa, laaaaaaaaaaaaaaaaaa muuuuuuuuuuuuuuuuuulti aaaaaaaaaaaaaaaaaani!
      Cine sa traiaaaaascaaaa, cine sa traiaaascaaaa laaaaa muuuuuuulti aaaani!

      Onuku sa traiasca!!! Si sa plimbareasca! Si sa fericeasca! Si sa zambareasca! Si sa cultureasca! Si sa iubeasca!

      LAAAAAAAAAA MUUUUUUUUUUUUUUUULTI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANI!

      pararam pam pam!

      :D

      Te pupam si te iubim Onukule!

      PS: Mihail, fracsu lu Cezar, e fucking cute. :)) >:D<

    • 6 Lex
      June 28, 2010 at 8:53 pm

      Si mie mi-e dor de tine Onukule:P Desi nu ne-am cunoscut asa bine inainte sa pleci, tot imi aduc aminte de 3 brazi si celelate petreceri unde am…petrecut impreuna:P
      Ah si tu ai venit cu previziunea ca de ziua mea anul trecut o sa fie sausage fest:))

  3. 7 Bo
    June 28, 2010 at 11:35 pm

    maresalule, sa stii ca nu datorita unor kurci ti-ai amintit, ci datorita faptului ca ti-ai recitit TOATE arhivele de mess:-”

    ‘intr-una din cele mai exclusiviste grupuri din facultate’… pe bune?!=))) stii ca ai fost avertizat. BR-BO-ENE e evil. so welcome to the dark side. we’ll teach you grammar. and if you finally get it right, i can bake you cookies>:)

    acum, ca am clarificat acest aspect esential, pot sa trec la chestii mai lumesti.:D grupul iti multumeste de mediatizare. ca orice secta care se respecta, BO-BR-ENE apreciaza acoperirea media si atentia publica. iti dam 10% din contributiile venite de la noii prozeliti care te dau ca referinta la inscriere=)) sunt tare onorata ca ziua mea e in aceeasi clasa de evenimente cu moartea lui MJ (calamitati care au facut lumea asta un loc mai trist), dar mai ales cu ziua Onukai, pe care o pup si pe aceasta cale (la multi aaaaaani:*)!

    ai scris frumos si zic asta absolut obiectiv, nu e ca si cum ar fi despre mine=)) meriti un :* >:D<

    • 8 Br
      June 28, 2010 at 11:43 pm

      Sa remarcam va rog cum in subconstient madame Bo pur si simplu nu poate admite sa nu fie pe primul loc.

      Incearca:

      “stii ca ai fost avertizat. BR-BO-ENE e evil.”

      si in final cedeaza:

      “ca orice secta care se respecta, BO-BR-ENE apreciaza acoperirea media si atentia publica.”

    • 9 Lex
      June 28, 2010 at 11:48 pm

      I suck…si nici nu incerc sa ma scuz desi…e de la constanta schimbare a ideilor atunci cand creez, nu de la o deficienta in redactare. Na ca m-am scuzat:))
      >:D<

  4. 10 Bo
    June 28, 2010 at 11:57 pm

    madame Br, sa fim realisti. se stie ca eu sunt mereu prima… alfabetic;;)


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


