01
Oct
10

Leapsa leapsa leapsa

Ia sa ii raspund Mirunei la postul acesta.

O melodie care sa ilustreze influenta Internetului asupra culturii? Hmm, sincer la prima vedere mi se pare o cerinta ciudata din partea domnului Sorin Tudor, initiatorul acestei lepse. Adica na, de ce sa nominalizam o melodie pentru a descrie ceva atat de simp…aaa, stiu, e atat de complicat sa descrii ceva vast si complex precum influenta Internetului in…orice de fapt, incat poate o melodie ne va inlesni incercarea. Touche! Am inteles acum.

Eu zic ca Internetul influenteaza absolut totul in ziua de azi asa incat melodia aleasa de mine trebuie sa fie ceva bine cunoscut. Trebuie sa fie punk pentru ca e haotic si strident cum numai genul asta de muzica poate sa fie. Trebuie sa faca misto si sa fie noncomformist…

…ce mai, trebuie sa fie Sex Pistols – God Save The Queen

Si ca sa nu ma mai certe Sabina, o nominalizez impreuna cu Sorin Grumazescu si Vulupe sa raspunda si ei, ca stiu ca si lor le place muzica si cultura! (ce motive pot sa invoc si eu:)))

7 Responses to “Leapsa leapsa leapsa”


  1. 1 tavi
    October 14, 2010 at 10:18 am

    Bai m-ai bagat in ceatza!
    Ce influenta a avut Internetul asupra God Save the Queen ?
    Ca parca inca nu se inventase inca… Ia vezi pe http://www.w3.org/History.html si pe http://en.wikipedia.org/wiki/Internet!
    Iar God Save the Queen e din 1977.
    Sau stii tu un versulet special pe care nu l-am prins eu?

  2. October 15, 2010 at 11:02 am

    God S(h)ave The Queen!

  3. 3 Mara
    November 4, 2010 at 2:06 am

    Fara niciun fel de legatura cu postarea ta, am obs ca nu ai scris nimic referitor la relatia buna sau mai putin buna pe care o ai cu parintii tai… Te intreb pt ca eu sunt intr-un adevarat razboi cu ei! Gata, nu mai accept nimic, nu mai las de la mine nimic… e timpul sa ma respectati si voi nu numai sa cereti respect, e timpul sa aveti incredere in mine, nu numai sa mimati acest lucru! Hello, people, sunt anul 2 Facultate, nu sunt retardata, stiu si pot sa-mi port singura de grija, asa ca , va rog, va implor, nu mai fiti paranoici!
    Eram curioasa daca tu, fiind baiat/viitor barbat beneficiezi de mai multa clementa din partea alor tai si cum ai reusit acest lucru???

    • 4 Lex
      November 4, 2010 at 2:13 am

      Gata, m-ai cucerit, pana maine seara va aparea un post ce va trata subiectul acesta: relatia mea cu parintii. O sa fie interesant deoarece taica-miu citeste blogul iar primul comentariu e chiar de la el:P


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


