04
Nov
10

Daddy…

…and Mommy

Da, am un stil prin care incerc sa ascund cat pot adevaratele motive pentru care scriu un post. Si o fac pentru ca ma ajuta sa fiu mai sincer.

Dar nu stiu cum sa ascund un text despre parintii mei, asa ca voi continua in cel mai direct fel posibil.

Nu scriu despre ei pentru ca m-au enervat sau intristat, sau bucurat cum se intampla de obicei cu personajele din posturile mele. Scriu pentru ca m-a intrebat Mara care e relatia mea cu ei.

Nu prea e o relatie obisnuita parinte-copil…ei sunt tineri si i-am considerat ceva mai degraba la nivelul de frati mai mari. Cei ce m-au ingrijit si, fara nicio rusine, inca mai au grija de mine au fost bunicii mei. Ei sunt mai degraba parintii clasici din familia mea…sau ma rog…erau; acum sunt baiat mare, ei au mai imbatranit…nu mai e chiar ca acum 10 ani:)

Ce am avut de castigat din faptul ca ei sunt tineri este ca sunt mult mai intelegatori si deschisi la chestii. Dupa cum ziceam, tatal meu citeste bloguri si comenteaza pe ele, ma intreaba care e treaba cu twitter…e foarte placut sa stii ca ai o punte de legatura intre tine si parinti.

Insa varsta nu e singurul factor care ajuta in relatia cu ai mei…Da, eu sunt foarte pro-relatie buna cu parintii si nu mi-am pus niciodata problema ca sunt neintelegatori sau meh…capcauni. Desi uneori pot sa fie…am incercat sa rationez cu ei si sa las de la mine.

Pana acum cativa ani credeam ca asta e reteta…tu te porti frumos…ei se poarta frumos la randul lor. Dar nu e chiar asa, unii oameni au probleme cu meseria de parinti…si nu e vina lor…stres, munca, toate ii afecteaza si apoi nici tu nu ai cum sa nu suferi din asta.

Habar n-am ce as face daca asa ar fi si parintii mei…probabil ca as muri cu ei de gat, incercand sa ii fac sa inteleaga ca sunt un baiat bun si n-ar trebui sa ma subestimeze:))

Dar in final ma gandesc asa…incearca sa ii multumesti…ai mai multa viata inainte decat ei…si s-au chinuit tare mult pentru tine…relaxeaza-te si gandeste-te la viitor, ca doar nu o sa stai toata viata in casa cu ei:P

meh, am incercat, nu prea sunt bun la discursuri moralizatoare, plus ca fiecare post de pe blog imi aduce aminte ca m-am apucat de licenta:P

nu gasesc varianta de studio pe youtube:( dar sunt faini, vin in noiembrie in Romania pentru a 2a oara:)

11 Responses to “Daddy…”


  1. 1 Mara
    November 5, 2010 at 12:06 am

    Fericitule! Am presupus eu ca faci parte din categoria asta in ceea ce priveste relatia cu ai tai! Eu nu mai am bunici… deci esti fericit de 2 ori din punctul asta de vedere!
    Nici ai mei nu sunt in varsta, insa… nu sunt in cea mai buna perioada a lor…
    Nu-mi pot imagina s-o vad pe mama cu un alt barbat, iar pe tata cu alta femeie no way!!!
    Sper sa nici nu fie cazul.
    Deci, stai cu parintii+bunicii, asta da, chiar e frumos…. si lucrurile merg si bine pe deasupra, deci se poate… ma bucur sa aud!

    • 2 Lex
      November 5, 2010 at 12:36 am

      nici chiar asa…parinti despartiti, stau cu maica-mea si bunicii din partea ei, in weekend imi vizitez tatal cand nu sunt pe la prieteni:P nu foarte conventional dar functioneaza:)

      • 3 Mara
        November 5, 2010 at 12:42 am

        Nu-i rau nici asa! In cazul in care ai tai si-au refacut viata cum te-ai impacat cu ideea? Sau te-ai gandit la posibilitatea asta?

  2. 4 Lex
    November 5, 2010 at 12:47 am

    Sunt despartiti de mai bine de 10 ani. Da, si-au refacut viata si eu…eu sunt fericit ca ei sunt fericiti:) meh, mai in detaliu putem sa discutam in privat (da-mi un add pe facebook sau ceva de genul asta) e cam prea in public pe blog:P

  3. 7 Mara
    November 5, 2010 at 1:05 am

    Ti-am lasat adresa de mail… poate continuam discutia, candva, cumva…

  4. November 5, 2010 at 2:48 am

    Ai mei sunt divortati si mi-e mult mai bine asa. Greutati au fost, m-au fortat sa cresc mai repede, dar tot raul spre bine. Herr Maresch, dar varsta nu conteste! Mama are cont de facebook si se aboneaza la RSS! Si stii ce varsta are…

  5. 11 tavi
    November 12, 2010 at 11:41 am

    Mai-mai-mai…
    Ce ma mai ung copii astia pe suflet cand ii citesc. Se umfla inima-n mine ca la viermi!
    Dar sa stiti ca si varsta conteste! Ca daca aveati tata de 65 de ani nu stiu cum va mai era.
    Sau mama de 70 sau cat are tanti aia Iliescu care a nascut la 65… Saraca fetita aia, am vazut-o la TV (la Marutza cred).
    Dar intr-adevar, cel mai “important e cat si cum gandesti”.
    Si, bineinteles, tata ca mine mai greu gasesti :D


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


