21
Sep
11

Codrule codrutule,

Ce mai faci dragutule?
Ia, eu fac ce fac de mult,
toamna gunoiu’ il adun!

Dar nu singur, ci alaturi de sutele de mii de alti romani inscrisi in Let’s Do It, Romania, cel mai mare proiect de responsabilizare sociala din tara noastra.
De ce imi e asa drag proiectul acesta?
Anul trecut prin decembrie trebuia sa ma decid asupra temei licentei dupa ce o amanasem in 2010. Dupa cateva saptamani de gandire m-am hotarat la ceva in legatura cu LDIR, pentru ca fusesem implicat in proiect si consideram ca va fi usor sa il analizez.
M-am inselat oarecum intrucat dupa cum s-a dovedit in saptamanile urmatoare, ce s-a intamplat pe 25 septembrie anul trecut a avut in spate zeci de mii de ore muncite de voluntarii LDIR iar pentru mine a fost o provocare sa inteleg rolul fiecaruia.
Eh, licenta s-a terminat cu bine iar Let’s Do It, Romania a devenit si mai important in viata mea.
Anul acesta am aflat ce inseamna sa fii angajat de la 9 la 5 iar rolul meu in proiect s-a diminuat insa azi la prezentarea mea oficiala in fata celor 250 de angajati m-am simtit mandru cand s-a spus:
“El e Alexandru Mares, a absolvit SNSPA si inainte de a lucra aici a fost voluntar in LET’S DO IT, ROMANIA”:)
Eu ma duc sambata la curatenie, e o certitudine, si ma voi duce de fiecare data cand va fi nevoie de mine!
Tu?

0 Responses to “Codrule codrutule,”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


