05
Nov
11

Escape from the friendzone

Niciodata nu am inteles de ce fetele m-au etichetat ca un romantic. Cand eram in liceu uram asocierea asta. Un fel de friendzone in care eram asezat de toate cele de care imi placea. Pus la colt si delimitat cu banda de la Distrigaz. “Pericol de incendiu! Stati departe!” i-auzi! Poate ca aveau dreptate, cand ma indragosteam se ducea naiba orice altceva si inca eram prea tineri…poate.

Incetul cu incetul insa m-am obisnuit cu asta, am inceput sa ma identific cu o persoana romantica. Zilele in care incercam sa fiu altfel au apus iar eu am devenit ceea ce sunt eu acum.

Ati inteles de ce cred eu ca sunt romantic? Daca nu vreti sa ma credeti pe cuvant, culmea aveam pregatite cateva argumente (ce argumente, dragostea vine din suflet nu din creier?).

Sa incepem cu cea mai mare pasiune a mea, cea care in diferite forme m-a urmarit inca de cand eram mic si demontam totul prin  casa: mesteritul. Mereu am simtit nevoia sa creez lucruri, sa inteleg cum functioneaza. Nu totdeauna insa reuseam sa duc la capat ceea ce am inceput. Eram superficial, usor de distras, la un moment dat credeam ca am chiar ADHD!

Acum privind in urma si lasand in acelasi timp in aceeasi urma si problemele mele de concentrare, realizez problema: Nu aveam o muza! Insa de ceva vreme mi-am gasit-o si impreuna ne-am aventurat in cea mai mare lucrare a noastra. Transformarea un apartament invechit si inbacsit intr-un camin, al nostru.

Dar aceasta nu e singura dovada a inspiratiei mele izvorate din iubire, ah, nu! In ultimul an am creat o gramada de lucruri pentru ea:

Seminee

   

Dreamcatchere:

Studio de filmat origami

Am facut pana si Sushi:

Si mult, mult origami!

Ce incerc sa spun este ca personalitatea mea romantica ma impinge sa creez pentru ea, sa imi las mintea sa fie ocupata cu noi metode de a-i arata ca ma gandesc la ea:D

Totusi hai sa incheiem pe un ton mai putin romantic. Ma intreb de ce ne scindam noi, barbatii amuzanti si romantici, ba mai mult, barbatii buni de pe lumea asta? Cand ar trebui sa luptam impreuna impotriva celor anosti si fara sentimente? De fapt, de ce ne catalogati, nu toti avem ceva special? Acea licarire de…dar nu asta ar spune un romantic?

Case closed your honor!

Nu ca ar avea vreo insemnatate, tot ce am scris mai sus contine romantism autentic si nediluat, insa acest articol participa la concursul blogjuan.ro de la Danone asa ca daca ti-a placut, intra aici si voteaza-ma in sectiunea romanticilor!

…Gata? Mersi!:)

2 Responses to “Escape from the friendzone”


  1. 1 coco
    November 5, 2011 at 9:22 pm

    *imbacsit. Stii tu, regula aia dintr-a doua, inainte de “p” si “b” e intotdeauna “m”.


Leave a Reply

Baga aici adresa de mail si primesti bucati de bebe cu portia, pan' te saturi!

Join 6 other followers

Tweetah

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Ce sustin

unkle_bob's Profile Page


